środa, 26 czerwca 2013

Tag Wszech czasów i kilka spraw

Witajcie wszyscy! Dawno nie pisałam... Planowałam o dłuższego czasu plenerek z Michelem i Akrą. Pogoda nie dopisuje = plenerku nie będzie! Podejrzewam, ze przez najbilższe 2 tygodnie się nie pojawi, bo wyjeżdżam z przyjaciółką do małej Wsi Stubno pod Przemyślem. Tak myślę może ktoś mieszka w okolicy ^^ to z chęcią się spotkam . Myślę, że jakaś notka sie w tym czasie pojawi, bo będę miała stały dostęp no Netu.
Jakiś czas temu zostałam nominowana do tagu wszech czasów przez Hekate i Cherry, dziękuję dziewczyny! 
 Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam

1. Jak myślisz, co jest po śmierci?
-czasem myślę, że następne życie, choć to wbrew mojej wierze...

 2. Ulubiona liczba? Dlaczego akurat ta?
- 4 ponieważ: 1+2+0+8+2+0+0+0=(13) 1+3=4 a tak ogółem to chyba nie mam xD

3. Co myślisz o ludziach, którzy piją/palą w młodym wieku? Tolerujesz to?
-Moim zdaniem to okropne wpaść w taki nałóg, ale zazwyczaj ludzie popadają w nałogi poniewaz sobie z czymś nie radzą i nie mogę powiedzieć, że ktoś jest głupi, bo pije czy pali... Inną sprawą są pijące "dzieci" wtedy uważam, że to głupie, bo oni akurat usiłują zaimponować swoim znajomym, a tak na prawdę ośmieszają się...
4. Ulubiona piosenka na tę chwilę?

 5.  Często płaczesz?
-bardzo rzadko chyba już wypłakałam się na zawsze przez moją "ukochaną" klasę

6. Lubisz robić sobie zdjęcia?
- jak bym nie lubiła to by tego bloga nie było :D

7. Pierwsze anime?
Takie pierwsze, pierwsze to pewnie jak wielu z was Pokemon xD a na poważnie to Clanad i Naruto



1. Ulubiony smak mydła?
-Nie mam? xD

2. Czy lubisz swoją klasę i szkołę?
-Szczerze nienawidzę 

3. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Lekarzem, albo prawnikiem 

4. Ulubiona książka?
-Tak moi drodzy tak! cała saga Zmierzch
 
5. Kino czy teatr? Dlaczego?
-To zależy na co mam ochotę

6. Gdzie chciałabyś pojechać?
-Na Syberię  uważam, że jest tam pięknie <3

7. Załóżmy, że spotykasz człowiek, który wie wszystko. O co byś się go zapytała?
-Co stanie się ze mną po śmierci?
 

 Moje pytania:
1. Co myślisz o ludziach, którzy prowadzą bloga na siłę?
2. Kiedy obejrzałaś pierwsze anime?
3. Ulubiony smak pocky
4. Lubisz swoją klasę?
5. Czy uważasz, że ludzie, którzy "szpanują" forsą są coś warci
6. najfajniejszy Twoim zdaniem filmik na YT
7. w jaki dzień miesiąca się urodziłaś?

Nominuję wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć. Niektórzy, których nominuję później nie chce się odpowiadać i tylko problemu narobię, a tak to każdy może skorzystać :)
 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Moka jest już na obitsu w przyszłym tygodniu planuję kupić jej nowy wig i będzie taka jaką chciałam <3 Axel nadal czeka na zmiany i musi jeszcze poczekać, bo w mojej głowie zagościła pena pullip, która do najtańszych nie należy... Ale myślę, że jak dobrze pójdzie to koło października powinna być już ze mną...
Jestem pozytywnie nastawiona i mam masę pomysłów! Axel w zasadzie chipy już ma z tym, że prawdopodobnie ( a raczej na pewno) odbiorę je osobiście pod koniec lipca. Wig kupię jak wrócę za jakieś 2 tygodnie i na tym zakończą się zmiany w moich lalkach .

Wykończyłam was tym pisaniem, ale mam też coś dla fanów zdjęć. Poszłam dzisiaj na do pasmanterii po rzep, którego nie było... Wracając do domu wyhaczyłam w sklepie takie kolorowe groszki, coś jak lentylki, ale smakują trochę inaczej. Przypomniało mi się jak kiedyś bez opamiętania je jadłam :P No i oczywiście nie mogłam nie kupić. Moka też skorzystała.


I tymi zdjęciami się z wami pożegnam
Wesołych Wakacji!

wtorek, 18 czerwca 2013

Cynamon Forever

Miało być niespodzianką, a nie jest...Zamówiłam dala przyszedł po 3 dniach (★^O^★) A czemu nie jest niespodzianką, bo Hekate pochwaliła się pierwsza mim dalem xD Sprzedawca wysyłał mi go przez 2 tygodnie, ale paczka przyszła w ekspresowym tempie choć tania to ona nie była. Lalaka jak na ten model była niesamowitą okazją. Więc kupiłam i mama <3 No dobrze ten kto nie wie i się po tytule nie domyślił niech teraz się zachwyca moją Motaką, Moką ( proszę bez skojarzeń) (´ω`★)


 
*ciekawe czemu tutaj nie rosną niebieskie kwiaty*
 -Chyba widzę coś niebieskiego! <3
 *Jakie to ciężkie!*
*nie, nie dam rady. Trzeba będzie coś lżejszego znaleźć*



Obitsu już zamówione,  szczerze mówiąc to wig nie jest zbyt dobrej jakości, ale da się przeżyć. Nie powiem, bardzo mi się podoba w stakowym wigu, ale będzie trzeba pomyśleć o nowym :/



 


czwartek, 13 czerwca 2013

Spóźnione powitanie

Heh wreszcie mi się zebrało na zrobienie historyjki. Piękna pogoda słońce... cieplutko, a ja siedzę w domu i zdjęcia cykam xD Nawet moja mam, która za bardzo w temacie nie jest (choć swoją ulubioną lakę ma) zapytała się czemu w taką pogodę zdjęcia w domu robię? Przyjemnie się zdjęcia robiło maszyna wróciła i w ogóle ten tydzień zaliczam do udanych, a i bym zapomniała w marcu, tak moi drodzy, w marcu kupiłam Michelowi buty u mimiwoo. Byłam pewna, że przesyłka gdzieś zaginęła T.T i zdechłe psy na nich wieszałam. Wracam ze szkoły patrzę, jakaś paczka, ale ja przecież nic nie zamawiałam O.o (znaczy obitsu, ale za mała na obitsu była) rozszarpuję no i co widzę?! Buty, tak te wyczekane buty. Normalnie padłam już 2 dzień z rzędu jet taki boski :3

No i chciałam poinformować wszystkich, że Hekate sprzedaje swoją pullip Hatsune Miku
Ktoś chętny? Ja sama bym kupiła, ale jak zawsze w nieodpowiednim czasie kupuję inną lakę ^^"
piszcie na:  impresjanusel@gmail.com
~ ~ ~ ~ ~ ~



Ten pod kołdrą: FrrrrrrrrFrrrrrrr leć, leć!!! 
 Akra: Yyyyy? (patrzy się na łóżko)
Akra: W moim łóżku jest jakiś stary zbok!!! *o jak tylko Michel tu przyjdzie to...*

Akra: Chodź Klaudiusz idziemy poskarżyć się Michelowi!
Klaudiusz: ... 
Akra: Tu nas nie dopadniesz!!!
Michael: *budzi się*
 Michael: Akra co robisz w moim łóżku? O.o 
Akra: Yyy... no... Bo w moim łóżku jest jakiś zboczniec!!!! >.<
Akra: No bałam się więc... przyszłam do Ciebie, ale tak słodziutko spałeś, że mi też się zachciało no i tak... ten jakoś... no zasnęłam =^.^=
Michel: Mniejsza o to chodźmy to sprawdzić! 
Michael: *rozgląda się* Ale tu nikogo nie ma 
Akra: Ale pzrysiegam na pewno ktoś był!
Michael: A może Ci się przyśniło?  
 Michael: Akra, ale tu naprawdę nie ma śladu żadnej lalki ^^ jest bezpiecznie
Akra: Ej Micki zostań ze mną >///< 
Michel: To może chodźmy do mnie?
Akra: *kiwa głową*
Micki: Co robisz w moim pokoju Kapelutku ?! O.o
Akra: To ten! Bierz go!
Michael: A co ja pies? xD To jest małe dziecko a nie zboczeniec 
Axel: Ja nie jestem jakiś tam kapelutek! Jam jest wielki Kapelusznik!
Akra: Nie wygłupiaj się idioto! Co ty tu w ogóle robisz?!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
No więc Axel w mojej lalkowej rodzince odgrywa rolę brata Akry. Zdjęcia nie powalają i ja o tym doskonale wiem, ale uważam, że cały czas się uczę i nadają się na bloga. Z chęcią przeczytam co w zdjęciach jest źle zrobione i postaram się to następnym razem wyeliminować =^.^=
 
No bo kto nie kocha dango? <3

środa, 5 czerwca 2013

Michael new look

Dzisiaj przyszedł wig od monstrodesigns, Jestem zachwycona <3 Częściowo też dlatego, że dorzuciła cukierka xD Ale o tym później. To czekanie sprawiło, że w pewnym momencie  naszła mnie ochota na sprzedaż Michaela, ale jak zobaczyła go w tym wigu to na nowo się polubiliśmy♥.♥  Tak szczerze to spodziewałam się czegoś innego, ale nie powiem to była miła niespodzianka! Dzisiaj pierwszy raz od (chyba) tygodnia był cały słoneczny dzień :D aż chce się żyć xD  Mam nowy pomysł na zakładkę my  plastic  ale to co chcę zrobić wymaga trochę czasu, a przed końcem roku to zamęt totalny zwłaszcza, że idę do nowej szkoły... Te papiery, poprawianie ocen >///< i modlenie się o dostanie do dobrej szkoły xD  Daję na razie tylko 2 fotki Michela, bo w następnej notce będziecie mieli okazję oglądać go w historyjce :3


zauważył ktoś spodnie Mickiego :P
 Jak nie to teraz zauważy xD Jestem z nich strasznie dumna częściowo są szyte w rękach, bo inaczej się nie dało ._.  

Muszę mu wreszcie zamówić jakieś inne buty >.<


Gify, emotiony

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Coraz cieplej

U mnie już na szczęście tak nie leje :D Więc postanowiłam porobić trochę zdjęć, a jako, że uwielbiam plenerki to zdjęcia na podwórku. Wszystko było by świetne gdyby nie gryzące komary. Postanowiłam być dzielna i wytrzymać! xD
 Miała być historyjka przepraszam, że tak długo jej nie robię po prostu chwilowo Micki jest łysy, a Axel czeka na nowe chipy :3 Jak wszystko dojdzie i będzie pogoda w normie to się od razu wezmę do roboty.
 Nawiązując do tytułu posta ubrałam moją Akrę w letni (co prawda stary ^^") strój.
Maszyna została odwieziona do naprawy i w czwartek do mnie wraca Yey!!!
Szczerze powiem, że w szkole mamy teraz przerąbane sprawdzian na sprawdzianie i sprawdzianem pogania xD
już wytrzymać nie można, a gość od WF'u z chęcią bym go zabiła... Jak tylko na koniec roku się zbiera to nic tylko ćwiczenia na ocenę T.T życzcie mi szczęścia.

Kolejną sprawą jest fakt iż założyłam zakładkę for sale do której serdecznie zapraszam :D Pewnie często będzie pusta i dużo chętnych nie będzie, ale może ktoś się skusi, a zwłaszcza, że sprzedaję nowiutkie obitsu :P ( nie ma to jak reklama 8| ) 
Przechodzę do zdjęć, bo mogę tak gadać bez końca....






Muszę sporo popracować nad ustawianiem ostrości w aparacie

 Tu po staremu trochę rozczochrana z tym, że tu ten efekt był pożądany =^.^=
I tutaj już udałyśmy się w stronę domu, bo komary zeżarły mnie do cna ;_;

Do następnego!