poniedziałek, 16 grudnia 2013

Historyjka part2



Cześć wszystkim
Dzisiaj 2 część historyjki, trochę spóźniona, ale ważne, że jest. Wreszcie mogliście trochę poznać charakter Moki, która na pewno nie jest cichą szarą myszką i równo dokazuje xD okej wstęp napisany wyjaśnienia później…

~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~


M: /budzi się/  *Co to ma być?!*




M: Precz stąd włamywaczu! chyba nie chcesz poznać mojej demonicznej ręki?!
S: Co Ty robisz?
M: *może pomyliłam adresy i zamiast do mikołaja wysłałam do kosiarza śmierci?*



M: Ja nie chcę umierać, za młoda jestem i za piękna!
S: Wszystko ok? Nie masz czasem gorączki? *face palm*





M: Zaraz, zaraz czekaj! *poprawia włosy* nie wychodź jeszcze! Ty nie jesteś kosiarzem śmierci O.o W takim razie kim jesteś?
S: Sora, a wiek nie Twój interes...
M: *Nie dobrze zorientowała się, że mam złe zamiary...* Po co tu przyszłaś? Może usiądziesz porozmawiamy?


S: Nie dzięki, z psychicznymi dziećmi nie gadam, boje się, że  mi sie udzieli...
M: Ale czekaj, czekaj! Ty nie rozumiesz!



M: Ona chyba też nie lubi ludzi lalek! Może się zaprzyjaźnimy  o (◡‿◡✿)

C.D.N?

~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~



No więc kupiłam pullip Seilę. Była łysa, a  ja pod chwilową nieobecność Akry pożyczyłam Sorze jej wiga. Mam nadzieję, że się nie obrazi, ale i tak dostanie po świętach nowego. Docelowy wig dla mojej nowej panny już zamówiony. Z tego typu peruką nie miałam jeszcze do czynienia więc już nie mogę się doczekać.
A jeszcze tak wspomnę co by się nikt nie czepiał: Moka ma na 2 czy 3 pierwszych zdjęciach celowo rozczochranego wiga!
A skoro jesteśmy już w temacie rozczochranych wigów to ten brązowy, który ma na dyńce Sora jest tak okropnej jakości, że ledwo z nim wytrzymuję. Może i jego stan  trochę się poprawił po „przeleceniu” prostownicą, ale i tak nadal jest beznadziejny ._. Początkowo myślałam, że to moja wina, że to ja go zniszczyłam. Pewnie po części tak było /pierwsza zasada trola przecież zmieniony wig jest niezniszczalny!/ potem okazało się, że moja koleżanka ma identycznego wiga i też się „sypie”  Trudno się mówi i żyje się dalej… Chociaż teraz mam stracha przy kupowania każdego wiga na Ebayu.
Ciekawe jaki będzie ten następny?



Gify, emotiony


12 komentarzy:

  1. Gratuluję nowej panienki :)
    Haha, Moka jak zawsze świetna xD Mam nadzieję, że będzie ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Oltasiu, szalejesz z tymi lalkami xD Ale Moka jest moją ulubienicą forever :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, jest piękna *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosiarz śmierci ;D Ślicznotka z niej, czekam na c.d.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna gratuluje. ;)
    "Ja nie chcę umierac, jestem za młoda i za piękna!" - pozdrowionka z podlogi. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji ślicznej panienki ^^
    Historyjka urocza-"Kosiarz Śmierci" :DDDD
    Mam nadzieję, że ciąg dalszy nastąpi i będę mogła go zobaczyć ;-)
    Zapraszam do mnie ccc:
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja już Sore widziałam...przez skejpa, ale mniejsza z tym XD
    I Moka i Sora są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Sorę ;3 Strasznie podoba mi się ostatnie zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, Moka jest taka słodka, a jednocześnie taka nafochana, a ja takie nafochańce dale uwielbiam <3
    I gratuluję Seili, bardzo śliczny, wdzięczny, mroczny model ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog ;)
    zapraszam do siebie
    http://w--ciszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zawsze bądź szczery:) dziękuję