niedziela, 6 stycznia 2013

pogoda nieco inaczej

Siemanko :D
Trochę mnie tu nie było postaram sie być bardziej systematyczna :)
Ale przejdźmy do rzeczy::
Dziś pogodę przedstawi nam bardzo urokliwa prezenterka, nie kto inny jak moja Akra :D
Ale nie jest to taka zwykła pogoda , to pogoda widziana oczami lalki :)
                               Zapraszam na pogodę w naszej mini (czyt. komputerowej) telewizji!!
              Jutro wprost wyśmienita pogoda na zdjęcia w plenerze! Bo przez cały dzionek słonecznie :3

      We wtorek pogoda nieco się popsuje, ponieważ jak widać na ekranie spadnie deszcz cukierków!
                       Natomiast w Środę zrobi się naprawdę ziiiiiimno i spadnie śnieg waty cukrowej!
              (przepraszam za przyciemniony ekran ale inaczej Akra była w cieniu :( musiałam wybierać)
W takim razie moi drodzy koledzy i koleżanki łapiemy parasole w dłoń i wyciągamy nasze właścicielki na plener zdjęciowy!
                                 No cóż przyszła pora się pożegnać! Buziaki dla wszystkich! PAPA !
Pogoda najprawdopodobniej się nie sprawdzi ale miło było z wami pogadać :D





Jakość zdjęć bynajmniej nie jest cudowna ale da się przeżyć...
Wig prawie cały czas związany poszukujemy nowego i zbieramy kasę...
A i zapomniałam o najważniejszym w piątek po szkole doczłapałam wreszcie do sklepu z częściami do maszyn i kupiłam kabel :) Więc pora na szycie żegnam się z wami w miłej atmoswerce !
hihihi

1 komentarz:

Zawsze bądź szczery:) dziękuję