czwartek, 17 stycznia 2013

WSPOMNIENIA Belli

No więc dziś postanowiłam powspominać stare czasy, kiedy to bawiłam się lalkami Barbie i Mayscene oraz zbierałam littlestpetshop. Petshopy nadal bym zbierała, ale trzecia generacja do mnie nie przemawia, a w zasadzie zaczęły porastać kurzem. Dokupowałam coraz więcej i więcej . Oczywiście na początku służyły mi do zabawy ;) ale potem stała się to zwyczajna kolekcja. W rezultacie mam 185 (chyba XD) lps . No, ale gdy zaczęłam zagłębiać się w świat lalek pullip zrozumiałam, że petki to już przeszłość :(
Pół roku siedziałam z przyjaciółką na komputerem aż rodzice powiedzieli, że mi ją kupią jeśli dołożę pewną sumę. Oczywiście od razu szał nie wiadomo co wybrać? Ale to musiała być tylko moja decyzja. Usiadłam z bratem ciotecznym przy kompie i zaczęłam poszukiwania  . Różne były propozycje Craziia podobała mi się od razu, ale koleś przesadził 300$ ! Potem patrze przecieram oczy iiiii Craziia za 81$ . Wiedziałam że to moja Akra ! Wyczekałam się, ale jest. I to coś więcej niż dziecinne zabawy z przed "kilku" lat!
To naprawdę wciąga. A teraz wygrzebane ze strychu lalki! (A i Bella to moja w zasadzie pierwsza Barbie )
Moje wykopaliska:
                                            Akra:cześć chcę wam kogoś przedstawić :)
Akra: To jest Bella-Barbie łabędzie jezioro 
Bella: Chciałyśmy przedstawić wam starą kolekcję lalek Oli :)
Akra&Bella: No więc chodźmy!
Akra za obiektywem ;)
Akra: No wiec w skład kolekcji wchodzą
-6 Mayscene
-5 Barbie
-1 Bratz
- 2 maluchy XD
Moje maluchy postanowiły zrobić sobie wspólne zdjęcie :)
Bynajmniej ich golizna nie jest miłym widokiem, ale nie mam w co ich odziać :(
Może coś uszyje jak będzie chwila czasu.

A tu Akra w towarzystwie przemiłych petshopów :3

Tym czasem w pokoju Akry.....




Mam nadzieję, że post się udał tak wygląda moja gromada. Ale na blogu będzie dalej tylko Akra, może czasem coś wstawię z Barbie lub Myscene...
Papatki

5 komentarzy:

  1. Też zbierałam Littlest Pet Shop, dużo ich miałam, oj dużo. Ale później zrobiła się z tego, jak ty mówisz, kolekcja na podstawie: foki jeszcze nie mam więc muszę sobie kupic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie że masz tak dużo My Scenek,ja używam ich często na OOAK'i ponieważ łatwo się na nich maluję :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto czasem tak sobie powspominać stare czasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam dwa kartony lalek MyScene, Barbie itp. Warto sobie powspominać.

    OdpowiedzUsuń

Zawsze bądź szczery:) dziękuję