środa, 13 lutego 2013

Akurat teraz

No wiec jutro walentynki -,- Jak ja nie cierpię tego "święta" ! Co to w ogóle ma być? Jakieś tandetne serducha napisy kocham Cię. Ludzie z miłości zrobili biznes. To straszne. Jak się kogoś na prawdę kocha to można mu to powiedzieć już od razu! . No, ale to tylko moje zdanie nigdy tego "święta" nie lubiłam i nie polubię! Ale nie do końca o tym dziś będzie :)
No więc moja Akra wymyśliła nowy sposób na zdobycie Taeyanga, Ona się uczy, ja zbieram forsę :D No i dziś w necie natrafiła  na Walentynki sami zobaczcie co z tego wynikło:
A tą gdzie znowu poniosło?
Ja: Yyyyyyyy?
Akra: O cześć! Nie zauważyłam Cię 
Ja: Co właściwie robisz? ^,^
Akra: Czytam o walentynkach ^^ I wiesz co? postanowiłam iż dam jedną Mattowi
Ja: Ale to kartka papieru -,-
Akra: Pozwól mi choć przez chwilę myśleć, że jest z nami Taeyang :'(
Akra: Cudownych walenrynek czy jakoś tak to się nazywa...
Ja: Akri wiesz co Ci powiem, rozumiem, że go chcesz mamy już 150 PLN
Akra: Cieszę się, że się starasz :)
Ja: Uwierz ja też go chcę...
Akra: Co ja kurde robię?! (szlocha) nie mam nikogo kto ze mną spędzi walentynki!!!
Ja: No i się zaczyna, a jednak od nadmiaru wiedzy głowa boli. {mówię szeptem}
Ja: Ja znam pewnego "przystojniaka" który z chęcią spędzi z Tobą ten dzień :)
Akra: Serio? A kim on jest?
Ja: Codź ze mną zapoznam was :)
Akra: jjja ssię trrochę wsstydzę..
Ja: Ale naprawdę nie ma czego (klepię po ramieniu)
Akra: Czczczceść.
Ja: No wreszcie wydukała.
Ken: Miło cię poznać...
*jak widać nieźle sie dogadują :D*
Ken:Pomogę Ci zejść podaj rękę :)
Akra: Sekunda, ale z tąd się inaczej z chodzi 3:)
Ken: Wiesz masz ciut ciężką głowę XD
Akra: No wiem, ale to mój urok :D
Ja: Już późno choć... Co ty robisz!!!???
Akra: Bawimy się :)
I dziś moja kochana
Ale trochę bałaganiarska dziewczynka poszła spać uśmiechnięta :D


Relację z walentynek przedstawię wam w piątek.
Powiem jeszcze tyle,  może i nie lubię walentynek, ale ileż mi się roi pomysłów w głowie na fotostory walentynkowe XD

Do piątku :3

8 komentarzy:

  1. No to myślimy tak samo xD też nienawidzę tego ,,czegoś" bo świętem tego nie nazwę O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę ci przyznać, że Sara zazdrości twojej Akrze tego superanckiego wiga ^^ Fajna historyjka :D Czy dobrze widzę, że Akrze 'zmodyfikowałaś' powieki? Chodzi o to, że się zamykają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kupiłam go w dość okazyjnej cenie bo za 61PLN :D
      I nie, nie są zmodyfikowane zamykam oczy i wkładam wykałaczkę ;) bardzo dobry sposób :)

      Usuń
    2. dzięki dzięki dzięki ^^A ja prawie pół roku się psychicznie zbierałam na modyfikację xD Jak na to wpadłaś ?:)

      Usuń
    3. właśnie też chciała zmodyfikować jej oczęta i w tym celu wpisałam na yt sleep eyes i tak oto wynalazłam ten numer ;D

      Usuń
  3. Ja też nie zbyt lubię to "święto"... -,- (dopóki jestem singielką :D )

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post, Craziia ślicznie wygląda w tych włoskach :)zamknęła oczka ;D

    OdpowiedzUsuń

Zawsze bądź szczery:) dziękuję