piątek, 15 lutego 2013

Relacje z walentynek

Dziś jestem chora leżę prawie cały dzień w łóżku... Naszła mnie chęć na przemyślenia co z tego wynikło możecie oglądać w zakładce mój cel  oraz w następnej notce. Szykuje się rewolucja 3:) Jeden z "kadrów" historyjki nawiązuje do następnego wpisu. Myślę, że się domyślicie ;D.Jak widać zmieniłam avek i zamierzam zmienić tło bloga. Jednym słowem rewolucja 15 lutego
Ja: Akruś pora wstawać :)
 Akra: Ja już od wczoraj gotowa :D
Ja: Spałaś w ubraniu i butach O.o
Akra: Nie mogłam się doczekać 
Ja: Idzie twój wybranek XD
Akra: No przecież zchodzę
Ja: A nie możesz poczekać pewnie, by po Ciebie przyszedł 
Akra: Nie bo zobaczy bjzel w moim pokoju -,-
*ciekawe co zaplanował*
Akra: Co się tak guzdrasz :3
Ken: Ja jestem na sztywnym ciałku w przeciwieństwie do Ciebie ...
Akra: Mamy tu tak siedzieć? ;_;
Ken: Oszalałąś zamówiłem u Oli coś specjalnego :)
Akra: Jesteśmy lalkami my nie jemy takiego jedzenia, my jemy plastik..
Ken: To posiedźmy i pogadajmy o twojej nieziemskiej urodzie ;D
Akra: ...
Ken: Zaczekaj gdzie idziesz? 
Akra: Sama już nie wiem...
Ja: Akruś co robisz?
Akra: On nie jest taki jaki powinien być facet!!! {drze się}
Ja: Siadaj pogadamy :)
Ja: Posłuchaj, wyjdź z tego z klasą, pożegnaj się z nim i będzie dobrze.
Akra: Łatwo mówić, on jest tak obleśny i tyłek mu widać przez spodnie :'(
Ja: Pokaż klasę!!!

Ja: Może to poprawi Ci humor, załóż i idź się bawić! :)
Akra: Wiesz... bo ja....
Akra: ...zostawię to na specjalną okazję, wierzę, ze kupisz taeyanga !
Ja: Muszę przyznać iż wydoroślałaś ;)
Akra: Ale w zamian, ze tam pójdę musisz dać mi ciastko!
Ja: A jednak się myliłam...
Akra:{szepcze} A jednak potrafisz być romantyczny.
Ken: No wiem^^
Ken: Akra czy chcesz ze mną...
Ken: ...Chodzić 
Akra: Zwariowałeś -,-
Ken: Czekaj!!!!!
Ken: Nieeeeeeeeeeeeeeeee!
:Śpi:


Trochę później:
Ja: Tylko mi tu Hektora nie wpuszczać muszę się zrelaksować!
KołdraXD; Chrrrrrrchrrrrrrr
Ja: Akra?!
Akra: {sennym głosem} Co chcesz?
Ja: Czemu śpisz w moim łóżku O.o
Akra: Miałam dziwny sen mogę dziś spać z tobą ? ;3
Ja: Ok -,-
Akra: Yupi!
Nigdy nie wpuście lalki do łóżka, bo ja spałam połową na podłodze, a drugą na łóżku O,o


Ty czasem po parapetem 
Ken: Szlocha
Bratz: Zemścimy się na tej dziewusze!


Jak widać Akra wydoroślała. A ja uwielbiam historyjki :D. Sądząc po komentach jakoś mnie znosicie XD
może do juta, a może wcześniej...

7 komentarzy:

  1. Ciekawa notka. Już nie mogę się doczekać tej zemsty ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha :) oj Akra potrzeby ci facet ;P dziewuszyna zaraz oszaleje ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. heh fajnee <33 kocham twój blogg

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, nie zdawałam sobie sprawy, jakie lalki Pullip są duże :)

    Bardzo sympatyczny blog, pozaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akra tak pięknie wygląda w tym wigu! I śliczne ma ciuszki. Awwww... *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wig genialny. Co z tego, że ciągle to powtarzam. To prawda xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Akra musi mieć taeyanga ;3 bo biedaczka zwariuje xD A wig genialny

    OdpowiedzUsuń

Zawsze bądź szczery:) dziękuję