sobota, 2 marca 2013

Michael

Taeyang doleciał ekspresem :D bo w niecałe 2 tygodnie :)
Robi wrażenie. Nie miałam natchnienia, a on doleciał w czwartek... Teraz mnie wzięło i piszę mam zdjęcia z rozpakowywania :) Wszędzie go ze sobą wlekę :D Jest boski dzisiaj np. był ze mną w pewnym fajnym miejscu i okazało się, że ma taki sam charakterek ja Akruś;) Na razie oficjalnie się jeszcze nie znają oj będzie się działo, będzie xD
Tak jak w tytule ma na imię Michel po moim jedynym ulubionym piosenkarzu Michelu Jacksonie. Tylko nie mówcie mi, że nie wiecie kto to ;D
Zdjęcia robiłam dzisiaj moim telefonem na razie nie ogarniam przegrywania ich na komp w ipadzie i moim starym samsungu było inaczej...
To może teraz pora na foty, bo sama już nie wytrzymuję:
( A i wybaczcie jakość, ale był wieczór, a mnie ręce trzęsły się z zachwytu :)
jeszcze w pudełku ;)
Ej czy mi się zdaje czy jestem pierwszą w Polsce posiadaczką TaeyangaWilliama?
Muszę szybko kupić jakieś nowe buty...
Michel: Możesz mnie już stąd wyjąć?!
Ja: A tak jasne ;)
Michel: Nareszcie wolny!!! OMG muszę coś zrobić z tą fryzurą! I jak ja jestem ubrany O.o
Ja: Spokojnie uszyję Ci coś.
Michel: To ty potrafisz szyć? Wyglądasz jakoś tak... dziecinnie...
Ja: Coś Powiedział!!!!!!!!!!!!!!
Michael: Spokojnie dziewczyno! Taki żart.
( No jest troooooooszkę mądrzejszy niż Akra :))
Michel: Czemu ubierasz mnie w tą kretyńską marynarkę!!!
Ja: Nie marudź pozuj!
Mnie osobiście marynarka się podoba, ale Michaelowi jak widać nie przypadła do gustu :)
Martwi mnie fakt iż Taeyang Karoli jeszcze nie doszedł, a zamawiałam ich w przeciągu jakichś 5 minut:(
Dlaczego piszę to pod tym zdjęciem, bo to kartka reklamująca Seirana. O i jest tam też moja ulubienica Shiro :)
No coment ~,~
i na koniec poliestrowe skarpetki pragnę nadmienić, że majtki Michela są z tego samego materiału uwaga na przegrzewanie tyłka!!!

12 komentarzy:

  1. Śliczny jest. Niech się już jutro z Akrą poznają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo *w* Czekam niecierpliwie na spotkanie gołąbeczków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamierzałam zakup tego taeyang'a, ale teraz kto inny do mnie leci. Ooops miałam tego nie pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Waaaaaaaaaaah nareszcie go pokazałaś ^^
    Na zdjęciach z pullipstyle miał bardziej podkreślone oczy O.o
    Ja na twoim miejsu pomalowałabym mu paznokcie na czarno (ale to twoja lalka i możesz z nią robić co chcesz, więc tak tylko mówię xDDD)
    No, Shiro obowiązkowa, ona jest normalnie wszędzie .w.
    Coraz bardziej chce meet :3333

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaktam Akra ? Pewnie już prosi o nową sukienkę dla siebie aby sweet wyglądała dla chłopaka ? ;333

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda, nie przepadam za Taeyang'ami, ale ten mi się podoba. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde świetny, jak dla mnie ciacho jak najbardziej :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje udanego zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń

Zawsze bądź szczery:) dziękuję