czwartek, 14 marca 2013

placki

Dzisiaj nie będzie zbyt oryginalnie, a może jednak...  ;) Chciałam zrezygnować z kupna Isula na imieniny! A wiecie czemu? Bo nie za bardzo umiałam szyć dla facetów... Myślę, że się poprawiłam. Micki ma na sobie bluzkę, która jest moim najnowszym wyczynem xD ( jeśli można to tak nazwać), ma ona jak na mój gust ciut za szerokie rękawy.
Temat dnia - placki ;D
A: Którą patelnię by tu wybrać?
ja: zgadnij ;)
A: sugerujesz, że mamy smażyć placki na czymś tak starym?!
ja: Wiesz gdy bym nie lubiła staroci to nie kupiła bym lalki z 2006r. =.=
 ja: Wszystko jest możemy zaczynać ;D
A; Mnie tu czegoś brakuje -,-
ja:cukier dodam w ostatniej chwili ^^
A: Wredna jesteś ;(
A: I znowu razem O*o
ja: yyy Akra?
A: Zostaw to mój cukier!!!
A: Czemu mi to robisz?! ;'(
ja: chyba sama wiesz...
A: cukier się całkowicie nie rozpadł ^^
ja: Nawet o tym nie myśl -,-
*Akra pokochała mleko, przynajmniej jest zdrowe ^^ *
A: Nie rób tego!!!!
ja: Niby czemu?
A bo zmiażdżysz kurczaczka!
ja: ale tam nie ma kurczaczka 
A: Kłamca!
A: Jak mogłaś mu to zrobić?!
ja: A myślałaś, że do czego nam jajko?
A: Że chcesz mi dać kurczaczka :'(

Dalej robiłam placki sama, bo Akra poszła wyżalić się Mickiemu xD
M: Coś ty jej powiedziała?!
ja: Że kurczaczka nie ma w jajkach, które dodaję do ciast...
M: Za grosz nie masz wyczucia! ;^
ja: Lalka będzie mnie pouczać! A tak w ogóle to chodźcie na placki ;)
A: Ja pójdę tylko wtedy kiedy będą z czekoladą ;)
ja: Są z czekoladą i mrożonymi jagodami :)
A: Michel idziemy!
Placki w wersji mini :3
 A: I jak tu nie kochać cukru? Bez niego nie ma nic słodkiego!
M: A masz kilka placków dla mnie? No bo wiesz ja..... zgłodniałem.
ja: No a co myślałeś? ^^
A: Daj mi jednego!
M: Weź sobie :)
M: Czemu tak dziwnie paczasz na ten placek?
A: Bo jest na nim tyle słodkości O.o
M: no coment O.o



THE END ;3

6 komentarzy:

  1. mm placki! ^^ naleśniki? :D no ładnie szyjesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. cały czas nie lubie placków .__________.
    wole naleśniki <3
    ale twoje placki wyszły genialnie, te małe mnie powaliły xDi rękawy nie są za szerokie, myślę, że przez to bluza jest ciekawsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiażdżyłaś kurczaka! T-T Jak mogłaś!

    Naleśniki!

    OdpowiedzUsuń

Zawsze bądź szczery:) dziękuję