sobota, 16 marca 2013

Romantycznie

Post ze specjalną dedykacją dla BlackCat i Lady Pandy. A czemu? Bo to przez nich naszła mnie ochota na te całe miłostki. Dzięki -,- ( xD) Obejrzałam romantyczne anime.... I cały czas tylko myślę o miłości O.o
Patrząc na pokój moich lalek uświadomiłam sobie, że mam Taeyanga i mogę zrobić coś romantycznego...
Nigdy nie przepadałam za romantyzmem Lol, ale wymienione wyżej dziewczyny spowodowały, że strzeliłam sobie 13 odcinkową dawkę romantyzmu.... Zobaczcie skutki:
M: Akra co tutaj robisz o tej porze?!
A: Myślę...
M: O czym możesz myśleć w takim miejscu o tak późnej porze?
A: O tym ile się zmieniło odkąd tutaj przyjechałam ....
M: A zmieniło się na lepsze czy gorsze?
A: No wiesz na lepsze tyle, że teraz kiedy moje marzenia się spełniły zrozumiałam iż nie jest tak łatwo zwłaszcza z  tym ostatnim spełnionym...
M: Wracajmy do domu
A: Wolę przemyśleć jeszcze pewne sprawy... zostaję 
M: Ni rób sobie żartów jest zimno, po drodze opowiesz mi o swoich marzeniach i coś razem wymyślimy 
M: To idziemy?
A: Ja chyba jednak jeszcze zostanę.
M: Akra ja... 

C.D.N


O.o to zupełnie nie po mojemu >///< 
Muszę Mickiemu nowego wiga sprawić, bo Akruś musi mieć przystojnego faceta, a nie gościa ze sztywnym ja drut włosami :D

10 komentarzy:

  1. Jejku, jak ty ją ślicznie ubierasz ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie anime ?
    Akra jest ślicznie ubrana...musisz mi coś uszyć na angel gate,

    / Lejdipanda której nie chce się logować..

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź, w moim anime jest tak co odcinek xD
    Tylko wiesz, jaka jest różnica .____.
    No właśnie, co to za anime?
    I uszyj mi jeszcze czapeee... Narysuje ci jeszcze jakiś zboczony obrazek, ok? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. brakuje jeszcze tylko cukru xD Akra ma cudne ubranko :) Kurteczka też jest spod twojej ręki? *w*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zazwyczaj wszystko co Akra ma na sobie szyję ja, ale zdażają się wyjątki :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna historyjka ;) Ja też od niedawna zakochałam się w Anime :**
    Ps. odpisałam Ci na twój komentarz na moim blogu ;)))
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zawsze bądź szczery:) dziękuję